Tawaran Projek Coofea Arabica


Salam kepada semua pelawat blog saya yang tak berapa cantik ni. Dah lama jugak rasanya tak update kat sini. Hari ni saya nak bagi tawaran kepada sesiapa sahaja di luar sana yanng berminat untuk menjadi 'perintis' kepada satu projek perniagaan 'affiliate' yang sedang dibangunkan. Projek ini saya usahakan dengan seorang usahawan yang sangat popular di kalangan penggiat 'multi level marketing', merupakan orang pertama yang berjaya dalam bisnes EXTREMEN, pakai merc pun duit extremen tu la...


Ok, bercerita pasal Projek Coffea Arabica pula. Projek ni simple saja, untuk join sebagai peserta cuma beli sekotak Coffea Arabica berharga RM50 sahaja, dalam sekotak ada 20 sachet, produk memang kualiti dan berkhasiat, dah dihantar ke China untuk pasaran secara 'trading', ada lab test ada semua yang berkaitan. Jadi bab produk ni tak perlu risau dah, repeat sales pun memang ok sangat.

Plan yang akan digunakan adalah juga plan yang simple, anda beli sekotak terus layak sebagai agen/pengedar. Setiap kotak yang anda jual secara direct, anda dapat RM5+RM5 (komisen tajaan + komisen level 1), seterusnya ada royalty sehingga level ke-6, koman-koman pun kalau anda buka 3 jaringan pun anda dah dapat lebih kurang RM400 sebulan (berdasarkan plan mantain / pembelian ulangan).

Secara ringkasnya bisnes ni ada komisen tajaan, komisen jaringan dan komisen mantain.

Semasa 'post' ni sedang ditaip pun ada yang dah minta nak beli 25 lot level 2 'direct' di bawah syarikat dengan harga tawaran RM300 untuk 1 lot, masya Allah... sampai macam tu sekali dia nampak potensinya... Jadi di sini saya masih buka tawaran untuk beberapa orang lagi yang berminat untuk jadi perintis projek ni.

Tunggu post seterusnya untuk mengetahui perkembangan dan web yang akan digunakan untuk jalankan sistem projek ni.

Sekian, Wassalam.


Comments

Popular posts from this blog

Kuasai Bahasa Inggeris Dengan Mudah!

Bisnes TERHEBAT Baru Lancar Disember 2013