FORMULA UNGGUL WAHSB!

HEBAT! MUDAH dan BERSISTEMATIK!!!

Kini, yang dinanti-nantikan telah pun tiba, Formula dan Strategi Baru Menjana Pendapatan Dengan Gerak Kerja Yang Amat Minima Memberikan Pulangan MAKSIMA!!!

WAHSB adalah singkatan daripada WARIZAN Al Helmy Sdn Bhd yang menjalankan perniagaan secara TRADING, namun kini memperkenalkan satu plan multitrade yang mampu memberikan hasil pendapatan LUMAYAN dengan MUDAH!

WAHSB memperkenalkan plan multitrade yang dinamakan Projek Pengguna Bestari, tidak perlu modal yang besar dan juga tidak perlu menjual atau menjaja ke sana sini.

Modal yang diperlukan hanyalah RM38 bagi membeli Pakej Produk keluaran WAHSB sendiri. Anda akan menerima sebotol Bedak Berkhasiat Zanita dan Ubat Minda yang sesuai digunakan oleh semua peringkat umur. Dengan pembelian tersebut syarikat akan memnberikan Rebet Pengguna RM2 kepada anda pada setiap bulan selama 24 bulan. Rebet RM2 ini anda boleh dapat sehingga ke generasi ketiga anda. Dengan kiraan mudah, jika anda berjaya perkenalkan 10 orang pengguna pintar yang turut memperkenalkan kepada 10 pengguna pintar yang lainnnya sehingga ke generasi ketiga, maka pendapatan anda daripada Rebet RM2 tersebut terkumpul sehingga RM2222 pada setiap bulan selama 24 bulan. WOW!!!! Sangattttttt HEBAT!!!

Antara lainnya, syarikat juga menyediakan khairat kematian kepada pengguna pintar yang menerima Rebet RM2 yang melebihi RM10 dan juga plan hadiah hebat yang hanya akan diceritakan kepada yang menyertai sahaja!

Kepada ANDA yang inginkan keterangan lebih lanjut atau yang ingin segera menjadi PENGGUNA PINTAR WAHSB, sila hubungi saya melalui:-

eMail> mzharun@gmail.com
Tel> 016-4075439
YM> paksoo99

Testimoni Kejayaan Akan dimasukkan kemudian!

Selamat maju Jaya!

Comments

Popular posts from this blog

Kuasai Bahasa Inggeris Dengan Mudah!

Bisnes TERHEBAT Baru Lancar Disember 2013