Rahsia & Panduan Bina Produk Jenama Sendiri Terbongkar!





Memiliki produk jenama sendiri sememangnya menjadi idaman setiap usahawan dan bakal usahawan. Serta, mana-mana individu yang berminat untuk bebas dari masalah kewangan.

Tetapi rata-ratanya tidak tahu bagaimana proses dan cara yang betul dalam mengeluarkan produk jenama sendiri.

Baru-baru ini saya telah membeli sebuah ebook bertajuk ‘Rahsia bina Produk Jenama Sendiri’ hasil penulisan saudara Mohd Ilham Rusli.

Beliau berpengalaman selama 8 tahun dalam bidang perniagaan dan memiliki 7 produk jenama sendiri. Ebook ini ditulis dengan tujuan agar lebih banyak usahawan yang memiliki produk jenama sendiri pada masa akan datang.

Ebook yang tebal ini menerangkan dari A hingga Z dalam perjalanan menghasilkan jenama sendiri ianya mengandungi 8 bab dimana meliputi 1 jalan pintas hasilkan produk, contoh-contoh idea produk, pembekal botol yang menarik serta proses-proses kelulusan KKM, trademark dan sebagainya.

Keseluruhannya ebook ini ditulis dengan ringkas dan dituju terus kepada point-point penting. Dengan itu pembaca akan dapat memahami dengan cepat cara-cara yang diterangkan.

Seterusnya dalam ebook ini ada contoh kos pengiraan produk dengan detail dan contoh kewangan dalam microsft excel disediakan. Cuma tidak diperjelaskan satu persatu berkenaan pengiraan.

Namun, tidak menjadi masalah kerana penulis ebook ini sudi untuk memberi support kepada pembeli ebook ini dan berjanji akan memberikan kemaskini ebook versi terbaru pada akan datang. Sekiranya ada sebarang persoalan, anda boleh terus hubungi penulis ebook ini.

Ebook ini juga mempunyai jaminan pemulangan wang sepenuhnya (100%) dalam 30 hari sekiranya anda tidak berpuas hati dengan kandungan ebook ini.

Kesimpulan yang dapat saya beri, ebook ini tidak rugi dimiliki memandangkan harganya yang jauh begitu murah dengan ilmu yang ada di dalamnya. Malah, 3 bonus PERCUMA yang diberikan oleh penulis ebook ini juga sangat-sangat menarik dan sangat detail dan amat berbaloi dengan sedikit nilai yang dilaburkan.

Sekiranya anda berminat untuk memiliki ebook ini, sila klik banner di bawah. Malah di sana lebih banyak testimoni daripada pembeli ebook ini dapat anda baca.

Comments

Popular posts from this blog

Bisnes TERHEBAT Baru Lancar Disember 2013

Kuasai Bahasa Inggeris Dengan Mudah!